Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

неділя, 21 травня 2023 р.

Україно моя, вишиванко...

 Коли ми писали, що вишиванка вражає своєю красою весь світ — то зовсім не перебільшували! Ще Геродот стверджував, що одяг скіфів був прикрашений вишивкою, а вони, як відомо, проживали на території сучасної України Але все ж першим модником, який почав носити вишиванку, як повсякденний сучасний елемент гардеробу — українець. А саме Іван Франко, котрий так і зображений на 20 українських гривнях — в сучасному піджаку, одягненому на вишиванку.

Як я малим збирався навеснi

Пiти у свiт незнаними шляхами

Сорочку мати вишила менi

Червоними i чорними нитками.

Два кольори мої, два кольори

Оба на полотнi, в душi моїй оба

Два кольори мої, два кольори

Червоне  то любов а чорне  то журба.

 

Мені сорочку мама вишивала

Неначе долю хрестиком вела

Щоб лихих стежинок не шукала

І до людей привітною була.

 

Україно моя вишиванко

Ти мій біль моя мука і доля

Я без тебе як день без світанку

Я без тебе як жайвір без поля!

Вишиванка єднає Україну


Немає коментарів:

Дописати коментар