Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

неділя, 7 травня 2023 р.

Складне речення

 

Поверталися додому

Розійшлися по одному

А тебе не відпускає пустота

Вона рве твої думки

Бо на відстані руки

Тремтять сльози і бетон

Цвітуть квіти мінних зон

Дихає війна

Мамо, це не сон!

 Вона рве твої думки

Вона - пам'ять навпаки

Вона - сльози і бетон

Вона - квіти мінних зон

Дихає війна

Ні, мамо, це не сон

Текст 1

1.Ми вийшли в кав’ярню, де друзі вже нас чекали, але раптом пішов дощ.

2.Коли він торкався смичком до струни скрипки, все на світі зникало і залишалася тільки музика.

3. Я люблю співати, і, коли маю час, ми з друзями влаштовуємо музичні батли.

4.Я почала читати новий комікс, а коли дочитала розділ, мене покликала мама.

Текст 2

Уставте пропущені розділові знаки в реченні:

1.      Ми українці  нація  яка споконвіку прагне багато знати а це утверджує нашу віру що вічно будемо на цій землі.

2.      Мій біль бринить зате коли сміюся і сміх мій рветься джерелом на волю.

Текст  3

1.Любов виникає з любові; я сам перший люблю, коли хочу, щоб мене любили.

2.Слова одні нам тішать слух і зір, а інші нас відштовхують раптово, в одних —огонь і істина жива, а є мертвотні, крижані слова .

3. Уподібнюйся пальмі: чим міцніше її стискає скеля, тим швидше і прекрасніше здіймається вона догори .

4.А правду каже приказка стара: тоді є щастя-втіха, коли своя у тебе стріха, а під чужою не шукай добра.

Вправи онлайн


Немає коментарів:

Дописати коментар