Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

вівторок, 12 березня 2024 р.

Фільм «20 днів у Маріуполі» отримав Оскар-2024

 «Я ХОТІВ БИ НІКОЛИ НЕ РОБИТИ ЦЕЙ ФІЛЬМ» 

"Я вдячний. Але напевно я буду першим режисером на цій сцені  який скаже я хотів би ніколи не робити цей фільм.

Я хотів би мати змогу обміняти це на те  щоб Росія ніколи не нападала на Україну ніколи не окуповувала наші міста. Я віддав би все це визнання за те  щоб росіяни не вбивали десятки тисяч моїх співгромадян з України. Я б віддав це  щоб вони звільнили всіх заручників солдатів які захищали нашу землю цивільних які в їхніх тюрмах. (Розставити розділові знаки)

Але я не можу змінити історію  не можу змінити минуле. Проте ми всі разом — а серед вас зараз найталановитіші люди світу — ми можемо розставити в історії все на свої місця, щоби правда перемогла. І щоб загиблі люди Маріуполя та ті, хто віддали своє життя, ніколи не були забуті. Тому що кіно формує спогади, а спогади формують історію", — сказав Мстислав Чернов під час отримання премії "Оскар" у Лос-Анджелесі.

Немає коментарів:

Дописати коментар